ذاكر اصفهاني: رادیو کاشان در سال جاری راه‌اندازی می‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 371
نویسنده : حامد عابدی

استاندار اصفهان گفت: در سال جاري كار راه‌اندازي راديو كاشان به سرانجام خواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، عليرضا ذاكر اصفهاني امروز (چهارشنبه) در مراسم نكوداشت سالگرد ثبت جهاني حمام فين و بافت فرش كاشان که در باغ فین کاشان در حال برگزاری است، اظهار كرد: كاشان منطقه‌اي با قدمت بيش از 7 هزار ساله است كه در طول اين تاريخ همواره مردم بزرگي را به عرصه‌هاي مختلف در خود جاي داده است.

وي افزود: اين شهر ميراث درخشان و بي‌بديل تمدن اسلامي است و از توانمندي‌هايي در حوزه فرهنگ و گردشگري و هنر و علم برخوردار است.

استاندار اصفهان ادامه داد: اين شهر عالم‌پرور با عالماني همچون محتشم كاشاني و فيض كاشاني و دو هنرمند بزرگ كمال‌الملك و در دوره اخير نيز سپيده كاشاني را در دل خود جاي داده است.

وي عنوان كرد: كاشان شهر مجاهدان بزرگي همچون آيت‌الله يثربي است كه در مجاهدت‌هاي تاريخ معاصر نقش بزرگي ايفا كرده است.

ذاكر اصفهاني گفت: در طول سال‌هاي متمادي به خصوص در دولت‌هاي نهم و دهم تحولات فرهنگی در اين منطقه رشد محسوسي پيدا كرده است.

وي اضافه كرد: در اين دولت توجه ويژه به صنعت، معدن، تجارت و گردشگري در كاشان صورت گرفته است.

استاندار به ثبت جهاني مسجد جامع اصفهان در دولت دهم اشاره كرد و افزود: مديريت استان پيرو رويكرد فرهنگي دولت دهم آماده است اين كارها را غنا بخشد.

وي ادامه داد: در سال جاري كار راه‌اندازي راديو كاشان به سرانجام خواهد رسيد.

 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: